Verkkokauppamme osto-ominaisuudet aukeavat syksyllä! Mikäli haluat tilata tuotteita ota yhteyttä myyntiin.

X-Berg valtasi Helsingin kantakaupungin 14.7.

X-Berg valtasi Helsingin kantakaupungin 14.7.

Viinitie & X-Berg halusivat tukea tapahtuma-alaa ennennäkemättömällä sekä osallistavalla lippujahdilla. Piilotimme Helsingin keskustaan 101 keikkalippua Suomen kovimmilta tapahtumilta.

x-ber-hs-etusivu

Viinitie halusi tukea tapahtuma-alan yhteistyökumppaneitaan ja toteuttaa yhdessä Sidewaysin, Tuskan, All Dayn sekä Tavastian kanssa keikkalippujen metsästyksen. Helsingin keskustaan piilotettiin 101 Golden Ticketiä, jotka oikeuttavat yhteen keikkalippuun. Keikkaliput koostuivat klubikeikoista aina kolmen päivän festarirannekkeisiin sekä Hartwall Arenan jäähallikonsertteihin. Kampanjaa edelsi teaser-näkyvyys tapahtumajärjestäjien sekä Viinitien somekanavissa ja virallinen kartta paljastettiin Helsingin Sanomien etusivulla keskiviikkona 14.7.2021. Etusivulta löysi linkin, joka ohjasi virtuaaliseen karttaan. Kartasta paljastui koordinaatit, josta kätketyt liput olivat nopeimman keikkakansan löydettävissä. Golden Ticketistä sai koodin, joka oikeuttaa keikkalippuun.

Ei ole aikaa vain odottaa

Sidewaysia järjestävä Fullsteam Agencyn Marketing& PR Manager Anna Mäkelä toteaa, ettei odottelulle ole sijaa. ”Tapahtuma-ala kokee tällä hetkellä ennennäkemätöntä ahdinkoa ja keinot tehdä liiketoimintaa ovat vähäisiä. X-Bergin kanssa yhteistyö osui juuri oikeaan aikaan ja koemme, että tällä pystymme odottelun sijaan tekemään jotain konkreettista niin meille kuin myös meidän asiakkaille.”.

Viinitien Community Engagement Manager Anton Varhon mielestä kaikki on kiinni asenteeesta. ”Vaikka kyse on liiketoiminnasta, koemme, että kaikki kumpuaa ihmisten positiivisesta asenteesta. Missionamme on luoda parempaa viini- ja kaupunkikulttuuria ja koemme tämänkaltaisen tekemisen olevan tavoitteemme keskiössä. On ollut upeaa huomata miten innoissaan tapahtumajärjestäjät ovat olleet mukana kampanjassa ja koemme vilpittömästi tämän syventävän meidän yhteistyötä myös tulevaisuudessa.” sanoo Anton Varho.

Vanhemmat artikkelit
Uudemmat artikkelit
Sulje (esc)

Grand Crew

Me Viinitiellä uskomme, että Suomi on valmis parempaan viini- kulttuuriin. Ihmiset janoavat laatua, vastuullisuutta ja tarinoita yhä useammassa lasissa. Siksi haluamme olla entistäkin enemmän tämän kulttuurimuutoksen soihdunkantajia ja tuoda paremmat viinit kaikkien saataville.

Hei, tervetuloa viinien maailmaan!

Verkkokaupamme sisältö on vain täysi-ikäisille.

Ravintola-asiakkaat, muistattehan kirjautua verkkokauppaan!

Hae

Lisätty ostoskoriin